המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

כך תעצבו את ביתכם בעזרת נרות

אין כמעט מי שלא לוקח ברצינות את הנושא של עיצוב הבית שלו. על מנת לעצב את החללים והחדרים השונים על פי הטעם האישי וההעדפות האישיות של מי שמתגורר בבית צריך לשים דגש על אופי החדר או החלל, הייעוד שלו, מי עומד לעשות בו שימוש ועל פי כל הנתונים האלה צריך לבחור רהיטים, אלמנטים שונים של עיצוב וכמובן חפצי נוי. נרות עבור בית כבר מזמן הפכו לפריט שנחשב לחובה בכל חדר כמעט והם יכולים להוסיף טאץ' אישי, צבעוני ומיוחד לכל מקום שבו הם נמצאים. כיום אפשר להשיג נרות במגוון רחב של צורות, צבעים, גדלים וצורות וכך להתאים את הנרות לחדר שבו רוצים אותם!

מה היתרונות של עיצוב באמצעות נרות לבית?

מכיוון שאפשר להשיג נרות לבית במגוון רחב של גדלים, צורות ודוגמאות, הרי שהם יכולים להתאים בהרבה מאד מיקומים. מדף שמחפשים את החפץ הנכון והמתאים ביותר להניח עליו יכול לקבל חיים חדשים אם פשוט מניחים עליו נר צבעוני שגם יפיץ אחר כך להבה עדינה וריח נעים. הנרות לא יקרים וקל להשיג אותם ולכן גם אם אוהבים להדליק אותם וליהנות מהאש והחום שלהם – אפשר תמיד לקנות עוד כמה נרות חדשים וכך להפוך אותם לחפצי קבע בכל רחבי הבית והחדרים. לכל סוג של חדר יתאימו נרות אחרים, כולל משרד ביתי אם יש.

איך לבחור את הנר המתאים?

כיום מה שנחשב לאהוד ופופולרי זה דווקא שילוב של כמה נרות ביחד, שלכל אחד מהם יש מאפיינים משלו. נרות עבור בית יכולים להיות גדולים או קטנים, עגולים או מרובעים, עם או בלי ריח שמתפזר בחלל, כאלה שדולקים הרבה זמן או מעט ועוד. כך אפשר לבחור את הנר הכי מתאים שהשימוש בו יהיה יעיל ונעים והנר עצמו גם יתרום את התרומה שלו למראה הכולל של החדר או החלל שבו הוא ממוקם. כך בוחרים נרות לסלון, לפינת האוכל, לפינת העבודה או לחדרי הילדים.

מחפשים נר לבית? היכנסו לאתר של חברת HRSCENTS והתרשמו ממגוון רחב של נרות שמתאימים לכל צורך ולכל שימוש.

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן