המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

הכל אודות נרות ריחניים בבית

נר ריח יוקרתי לבית

הבית הוא מבצרו של מי שגר בו ובאופן טבעי הרצון והשאיפה היא לדאוג שבבית תהיה אווירה טובה, נעימה ורגועה. יש דרכים שונות להשיג את האווירה הזאת אך ללא ספק הדרך הפופולרית והמבוקשת ביותר היא על ידי הצבת נרות ריחניים בבית בכל מיני חדרים, חללים או מעברים. הנרות גם מפזרים ארומה עדינה שמתפשטת ברחבי הבית וגם מספקים אפקטים של אור וצל על גבי התקרה או הקירות. הנרות גם נחשבים לזולים ונגישים כך שקל מאד להשיג אותם והם איכותיים, מחזיקים מעמד לא מעט זמן ומספקים את האווירה הדרושה. מה שחשוב זה לשים לב לריח של הנר.

איפה כדאי להציב נרות ריחניים בבית?

את המיקום שבו מציבים נרות ריחניים בבית צריך לבחור בקפידה. מדובר באש גלויה שדולקת וצריך לשים לב איפה מדליקים את הנר על מנת שלא תיווצר שום סכנה. חשוב להציב את הנרות בחלל רחב וגדול ככל האפשר כמו למשל הסלון או חדרי השינה, הבית כולו צריך להיות מאוורר היטב ולא להישאר סגור כאשר הנרות דולקים, יחד עם זאת לא מומלץ להציב את הנר הדולק בסמיכות לחלון פתוח לרווחה, שכן אם יש משב רוח חזק הוא עלול לגרום לאש להתפשט. כדאי להעמיד את הנרות על גבי מדף עליון או שולחן בלי שיש חפץ או כל דבר אחר מעל ללהבה.

איך בוחרים את הריח של הנרות?

כיום אפשר להשיג נרות ריחניים בבית במגוון בלתי נגמר של ריחות – עצים וצמחים, פירות וירקות ואפילו בריחות של מאכלים או משקאות. אפשר לבחור ריחות חזקים שמתפשטים ברחבי החלל והופכים לדומיננטיים מאד ויש כאלה חלשים ועדינים יותר שרק מספקים ארומה קל לבית. דבר נוסף שצריך לבחור זה הצורה, הצבע והגודל של הנר, מה שישפיע על משך הבעירה והשימוש בו. מכיוון שנוח מאד להשיג את הנרות – אפשר לשלב בין כמה ריחות, צבעים וגדלים וגם לגוון ביניהם.

מחפשים נרות עם ריח לבית? מוזמנים לאתר של חברת HRSCENTS להתרשם ממגוון רחב של נרות ואביזרי ריח ואווירה לכל רחבי הבית.

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן