המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

כל היתרונות של מפיצי ריח עבור הבניין

היום אין זה יוצא דופן להיכנס לתוך בניין ומיד להרגיש משב של ריח נעים ששורר בכל רחבי החלל. יש מודעות גבוהה לכך שריח נעים מביא איתו גם אווירה טובה ונעימה ולכן כאשר רוצים ליצור רושם ראשוני טוב וכמובן להעלות את מצב הרוח של הנוכחים בבניין – הדבר הראשון שצריך שיהיה בו זה מפיץ ריח עבור הבניין שמתאים לחללים גדולים. הצבת מפיץ הריח תצטרף לפעולות נוספות שהתכלית שלהן היא ליצור תחושה נעימה ורגועה כמו שמירה על ניקיון או הקפדה על חלונות שקופים ומבריקים ועוד. כיום יש מפיצי ריח שמיועדים לשימוש בבניינים והמנות המדודות של תרסיסי ריח תהיינה גדולות מאד ומתאימות לחללים גדולים במיוחד.

מה היתרון של מפיץ ריח לבניין?

יש הרבה מה לעשות על מנת לוודא שבניין , ללא קשר לגודל או למהות שלו, מתנהל בצורה יעילה ונכונה. יש הרבה מה לעשות אך דבר אחד יכול לפעול בצורה אוטומטית והוא מפיץ ריח לבניין שממקמים במקום גבוה יחסית וכל שנותר זה לבחור את תרסיס הריח המתאים והנכון וכמובן לכוון את ההתזה של תרסיס הריח. כך המפיץ עושה את זה לבד ומדי פעם כחלק מפעולות תחזוקה שוטפת אפשר רק לבדוק שאין צורך בהחלפת סוללות או מיכל נוזל ריח. בעזרת מפיץ שכזה יהיה ריח נעים בכל רחבי הבניין ללא הפסקה.

למה מומלץ שיהיה ריח נעים בתוך הבניין?

בין אם מדובר בבניין מגורים ובין אם מדובר בבניין משרדים או עסקים – מפיץ ריח עבור הבניין יכול לעשות פלאים בתחושות של האנשים שנכנסים אל הבניין. אף אחד שמזמין אנשים לא רוצה שהריח בתוך הבניין יהיה לא נעים או שריחות מהרחוב יחדרו פנימה. כאשר אותם אנשים מגיעים יש רצון ושאיפה לקבל אותם בסבר פנים יפות ובכלל זה בתוך חלל שיש בו ריח עדין ונעים שיגרום להם לרוגע ושלווה. בעבר זה כלל לא היה במודעות ואילו כיום אין כמעט בניין שאין בו מפיץ ריח.

רוצים להתקין מפיץ ריח בבניין? בחרו את המפיץ המתאים באתר של חברת HRSCENTS ותיהנו מריח נעים כל הזמן!

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן