המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

כל היתרונות של מפיץ ריח עם מקלות

אין אדם שלא רוצה לשהות בסביבה שבה יש ריח טוב ונעים כך שהוא לא חייב לסבול מריחות לא נעימים של הסביבה. לשם כך הוא יכול לדאוג בסביבה הפרטית שלו להציב מפיץ ריח שעשוי מקלות או כל סוג אחר של מפיץ ריח וכך לדעת שהוא עושה כל שביכולתו להפיק ריח נעים שגם ינטרל את הריחות האחרים מהסביבה. את מפיץ הריח אפשר להניח ברכב, בחדר השירותים והאמבטיה ואפילו בסלון או בחדר העבודה. ריח נעים מביא איתו אווירה נעימה, שלווה ורגועה וכל מי שיגיע למקום הזה יחוש את האווירה הזאת.

מה היתרונות של מפיץ ריח עם מקלות?

כיום אפשר להשיג כמה וכמה סוגים של מפיצי ריח שמתאימים למיקומים ספציפיים או דווקא לשימושים מסוימים. מפיץ ריח עם מקלות הוא סוג ייחודי שנחשב לקל ונוח לשימוש, שכן אין הוא דורש התעסקות עם חשמל או סוללות, הוא מורכב מבקבוק, מקלות דקים ונוזל ריח שמתפזר לאיטו והוא ניתן גם לשימוש חוזר. הנוזל הריחני יגיע בבקבוק הסגור על מנת שלא לבזבז מהארומה שלו לפני השימוש של הלקוח ואפשר לבחור מתוך מגוון אינסופי של ניחוחות וריחות – לימון, וניל, פצ'ולי, כותנה, פריחה, חוף ים ועוד. כל אחד יכול לבחור את הריח שיהיה הכי מתאים לשימוש הדרוש לו ולחדר או החלל שבו הוא רוצה שיהיה ריח טוב.

היתרונות של ריח נעים שמתפזר בצורה מבוקרת

רק בשנים האחרונות החל השימוש התדיר והתכוף במפיצי ריח שונים. אנשים רבים הבינו את הרוגע שריח נעים מביא איתו ואת השליטה שיש להם באווירה שיכולה להיווצר בחללים או החדרים שהם אחראיים עליהם. מפיץ ריח שעשוי מקלות הוא כזה שכל אחד יכול להציב במגוון רחב של מיקומים או סיטואציות וכך תוך מספר דקות להרגיש את הריח מתחיל להתפזר בחלל. מי שיגיע לחלל המבושם יהיה רגוע, יבין שריחות לא נעימים של הסביבה נשארים בחוץ וגם יידע להעריך את זה.

חברת HRSCENTS משווקת מגוון רחב של מפיצי ריח המיועדים ומתאימים לכל מקום ולכל שימוש!

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן