המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

כל היתרונות של מטהר אוויר חשמלי

מטהר אוויר אוטומטי במחירים משתלמים

אין כמעט בית או עסק שאין בו כיום מטהר אוויר שהוא חשמלי. מדובר במכשיר חשמלי שכדאי מאד להצטייד בו מפני שהוא זול לשימוש, נוח מאד להתקנה ותפעול והערך שלו מצוין. לא צריך להתעסק בו וכל מה שצריך זה לבחור את תרסיס הריח הרצוי והנעים ביותר וכמובן לכוון כל כמה זמן רוצים שתרסיס הריח יותז אל חלל האוויר. כיום אפשר להשיג מטהרי אוויר בגדלים שונים שיתאימו לחדרים או חללים בגדלים מגוונים וכך המינון של הריח יהיה מתאים בדיוק לצרכים או הדרישות של כל חלל בנפרד. את המטהרים אפשר לראות בחדרי שירותים של בתים פרטיים או משרדים, לובי של משרדים או באזור הקבלה של בתי מלון.

מה היתרונות של מטהר אוויר חשמלי?

היתרון הגדול ביותר של מטהר אוויר חשמלי הוא כאמור ההתעסקות החד פעמית בו – להכניס לתוכו מיכל של תרסיס ריח, לכוון את ההפעלה, לשים בו את הסוללות הנדרשות ולמקם אותו היכן שרוצים. כיום יש מגוון רחב של מיכלי ריח שמתאימים להרבה מאד מכשירים וכך אפשר לבחור את הריח שהכי אוהבים או לגוון ולהחליף ריח מדי פעם. לא צריך לזכור להגיע ותרסס באופן עצמאי והמטהר החשמלי עושה את זה לבד. מה שנשאר זה לבדוק מדי פעם אם הסוללות עדיין פועלות ואם תרסיס הריח לא נגמר עדיין.

למה בכלל צריך ריח קבוע בחדר או חלל מסוים?

מטהר אוויר שהוא חשמלי יוצא מתוך נקודת הנחה שמישהו רוצה שיהיה ריח בחלל זה או אחר כל הזמן, ללא הפסקה. למה זה? מפני שידוע שריח נעים משפר את מצב הרוח והופך את האווירה לרגועה ומתאימה לייעוד של החלל. כיום מקובל ונפוץ למקם מפיצי ריח במקומות שמגיעים אליהם הרבה מאד אנשים על מנת לסייע ביצירת רושם ראשוני נוח ונעים בעזרת אותו ריח שמיד מרגישים כאשר נכנסים פנימה – עסקים, משרדים, מעליות ובתי מלון.

מי שמחפש מטהר אוויר שפועל על חשמל או סוללות מוזמן לאתר האינטרנט של חברת HRSCENTS, בו ניתן להתרשם ממגוון רחב של אביזרי הפצת ריח שמתאימים לכל מקום.

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן