המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

כך תשפרו את הכניסה ללובי

כאשר נכנסים אל תוך לובי של בניין (ללא קשר אם יהיה זה בניין מגורים או בניין משרדים) לא אחת חשים מיד בריח נעים שמפוזר בכל רחבי החלל. אין זה מקרי, שכן יש סבירות גבוהה שבמיקום נסתר כלשהו מותקן מפיץ ריח עבור הלובי שמתוזמן לשחרר כמות מדודה של תרסיס ריחני אל חלל הלובי. למה זה קורה? מפני שכיום ידוע שריח נעים מביא איתו גם מצב רוח מרומם ותחושה של רוגע ולכן מפיצי הריח הפכו לחלק בלתי נפרד כמעט מכל לובי או בניין שמגיעים אליו אנשים. לריח נעים בסביבה שנמצאים בה יש תרומה גדולה לרושם שנוצר בקרב מי שמגיע למקום.

השימוש והתפעול הנוח של מפיץ ריח ללובי

מפיצי ריח כמו מפיץ ריח ללובי הם מכשירים חשמליים או כאלה שפועלים על ידי סוללות והם מכוונים לשחרר מנה מדודה של נוזל ריח בתרסיס כל מספר דקות או שעות, על פי בחירתו של מי שמנהל את אותו הלובי. כך הריח הנעים יישאר בחלל באופן קבוע ולא יחדרו פנימה ריחות פחות נעימים מבחוץ – ריחות של פיח או דלק, ריחות של כלי רכב ועוד. ברגע שנכנסים אל תוך הלובי מתנתקים לחלוטין מכל מה שקורה בחוץ וגם הלך המחשבה והתחושה האישית יהיו חיוביים, אופטימיים וטובים. רגשות חשובים מאד כאשר מגיעים לבניין מגורים של חברים או למשרד של חברה.

החשיבות של ריח נעים

מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק כבר מזמן שעל מנת לשמור על מצב רוח מרומם ועל גישה חיובית ואופטימית צריך גם לנשום ולהריח ריח נעים שיש בסביבה. זה הרציונל שעומד מאחורי התקנה של מפיץ ריח עבור הלובי ולכן אין זה משנה באיזה סוג של בניין מדובר. בשגרה לחוצה ועמוסה הלך המחשבה יכול ברגע אחד להפוך לחיובי ואופטימי ולכן מפיצי הריח הפכו לאביזרים שהם ממש חובה בלובי של בניינים ולפעמים אפילו במעליות או בחדרי מדרגות.

מחפשים מפיץ ריח שמתאים ללובי? באתר של חברת HRSCENTS תוכלו למצוא מגוון רחב של מפיצי ריח שמתאימים לכל שימוש או ייעוד.

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן