המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

כך תבחרו מבשם איכותי לאורך זמן

עד לפני לא מעט שנים כאשר היה מדובר על מבשם אוויר הייתה הכוונה לבקבוקי תרסיס הריח שהיו בשימוש בחדרי השירותים. לא הרבה אנשים העלו על דעתם שגם חדרים או חללים אחרים ברחבי הבית יכולים להרוויח מריח נעים שיהיה בהם על בסיס קבוע ושגרתי ורק כאשר היה בזה צורך הם היו מביאים מחדר האמבטיה את תרסיס הריח ומתיזים בסלון או בחדר השינה. כיום המצב שונה לגמרי והרבה מאד אנשים מבינים את הפוטנציאל שיש בריח נעים בכל רחבי הבית ולכן מחפשים מבשמי אוויר שמתאימים לחדרים ויכולים אפילו לפעול על בסיס אוטומטי, מה שיבטיח שבכל רגע יהיה בחלל ריח נעים על פי בחירתו של מי שמתגורר בבית.

איך בוחרים מבשם אוויר?

כיום שאלה זו היא שאלה חשובה ומשמעותית, שכן יש לא מעט סוגים של מבשם אוויר שצריך להכיר על מנת לבחור את זה שיהיה הכי מתאים לדרישות או הצרכים המדוברים. אפשר לבחור, למשל, במבשם שמורכב מבקבוק ומקלות שמפזרים את הריח, יש מבשמי אוויר חשמליים שמשחררים לחלל האוויר כמות מדודה של תרסיס ריח מדי פרק זמן שנבחר ויש אפילו נרות עם ריח שבעת הבעירה דואגים גם הם לריח נעים שמשתחרר מהם אל החדר שבו הם ממוקמים. לכל חדר ולכל חלל יתאים סוג אחר של מבשם ולכן כדאי להכיר את התכונות והמאפיינים של הסוגים השונים.

איפה כדאי לדאוג לריח טוב בחלל?

כיום זה כבר מאד נפוץ וברגע שנכנסים לבניין או לחלל מסוים אי אפשר שלא לשים לב שמדובר בחלל מבושם – לובי של בניין עסקים או מגורים, חדרי שירותים ציבוריים ואפילו חדר העבודה בבית ששמים בו מבשם אוויר על מנת שהאווירה בחדר תהיה טובה ונעימה בזכות הריח העדין שמתפזר בחלל. אפשר בעצם לומר שכל חלל שמגיעים אליו אנשים יהיה משודרג ברגע שיהיה בו גם ריח נעים כל הזמן ללא הפסקה והמבשם יהיה אחראי על זה.

חברת HRSCENTS מתמחה בשיווק מבשמי אוויר מסוגים שונים שמתאימים למגוון חללים או חדרים בבית, בבניין או במשרד.

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן