המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

כך תבחרו בישום נכון עבור הבית

מפיצי ריח למשרדים וחנויות

להרגיש כמו בבית – זהו לא סתם מושג שאין לו משמעות. הכוונה היא שבבית כל אחד מרגיש הכי טוב, נוח ונעים ולכן כאשר מגיעים למקומות חדשים רוצים ושואפים להרגיש כמו בבית. נשאלת השאלה – מה קורה בבית שהופך את הסביבה הזאת לכזאת שבה מרגישים הכי טוב שאפשר. התשובה אינה יחידה וחד משמעית, שכן יש לא מעט דברים או אלמנטים בבית שהופכים אותו למה שהוא. אביזרים שקונים לצורך בישום עבור הבית למשל, הם חלק מהותי ואפילו בלתי נפרד ממה שהופך את השהייה בבית לנוחה ונעימה וכיום יש לא מעט אפשרויות אשר בזכותן הבית יהיה מבושם בדיוק כמו שרוצה מי שמתגורר בו.

איך לבחור אביזרים לצורך בישום לבית?

כיום יש לא מעט אפשרויות שמתאימות כדי לספק בישום לבית וכאשר מכירים אותן ואת המאפיינים שלהן קל יותר לבחור את מה שיהיה הכי נכון ומתאים עבור כל משפחה ועבור כל בית. דיפיוזרים חשמליים למשל, מתאימים למקום שבו רוצים שיהיה ריח על בסיס קבוע ובעזרת המנגנון החשמלי לא צריך להגיע ולהתיז באופן ידני את תרסיס הריח כל פעם. ישנם מבשמי אוויר עם מקלות שמתאימים למקומות שבהם דרוש ריח עדין שמשתחרר לאט לאט, כמו חדרי שירותים או אפילו לכלי רכב. כאשר רוצים להוסיף לריח גם אווירה נעימה אפשר לבחור בנרות ריחניים שמשלבים צורה, צבע וגודל ויכולים להתאים לכל חלל או חדר.

למה כדאי לבשם את הבית?

יש משהו בריח נעים שהופך מיד את הנפש לרגועה, מטיל שלווה על החלל וגורם לרוגע. אין ספק שכל אלה הם רגשות שכדאי מאד להרגיש במקום שבו מרגישים הכי בנוח והכי מוגנים. עד לפני כמה שנים לא הייתה מודעות גבוהה לתחום של בישום עבור הבית אך כיום המצב שונה ויש לתחום זה הרבה מה להציע לא רק לכל בית אלא לכל חדר או חלל בבית בנפרד. הבישום שמתאים לחדר הילדים יהיה שונה מזה של הסלון או האמבטיה.

מחפשים מבשמים לבית? היכנסו לאתר של חברת HRSCENTS ובחרו את המבשם שיהיה הכי מתאים לכם ולבית שלכם.

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן