המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

זו הדרך לבחור מפיץ ריח עשוי מקלות

בשנים האחרונות הרבה מאד אנשים מבינים את הפוטנציאל שיש במגוון רחב של אביזרים מפיצי ריח ואת ההשפעה החיובית והמיטיבה של אותם מפיצי ריח על החללים או החדרים שבהם הם ממוקמים. מפיץ ריח עשוי מקלות נחשב לנפוץ ופופולרי בשל קלות השימוש בו, המגוון הרחב של ריחות שהוא יכול לפזר בחדר שבו הוא נמצא והמראה הפשוט שלו שבאמת יכול להתאים לכל חדר או חלל. את מפיצי הריח האלה אפשר להניח בסלון או הכניסה לבית, ברכב ואפילו בחדרי השירותים והאמבטיה. הם מבוססים על התקדמות איטית של מולקולות הנוזל הריחני כלפי מעלה על המקל וכך הם משתחררים לאוויר ומפיצים את הריח.

איך בוחרים מפיץ ריח מקלות?

מפיץ ריח זה מבוסס על נוזל ריחני ומקלות שבהם מולקולות הנוזל עולות ומתפזרות, מכאן שמדובר גם במפיץ ריח חסכוני שאפשר למלא אחרי שהנוזל מסתיים. כיום אפשר להשיג מפיץ ריח מקלות במגוון רחב של ריחות פופולריים יותר או פחות – ניחוחות של פירות כמו לימון או תות, ריחות מבוקשים כמו וניל או פצ'ולי ואפילו בריחות של בשמים מפורסמים ואהובים. במקרים רבים יהיה מדובר לא רק בנוזל שמפזר בחלל ריח נעים ועדין אלא גם בריח שמנטרל ריחות לא נעימים וכך הופך את האווירה במקום לנעימה ורגועה. יתרון נוסף הוא שמפיצי ריח אלה לא דורשים חיבור לחשמל.

היתרונות של מפיצי ריח המבוססים על מקלות

כאמור, יש לא מעט יתרונות ברכישת מפיץ ריח עשוי מקלות מעבר לריח הנעים והעדין שהוא יפזר בחלל. מדובר בחפצים לא יקרים, הם ניתנים למילוי חוזר, מגיעים במגוון רחב של ריחות ולא צריך לתפעל אותם בצורה מיוחדת או כזאת שגורמת לטרחה. היותו של המפיץ פעיל ללא צורך בחיבור לחשמל גם היא מהווה יתרון גדול. בקבוקי הזכוכית מגיעים מעוצבים כך שהם תורמים לעיצוב הכולל של החלל המדובר ויכולים להשתלב עם חפצי נוי נוספים שתורמים גם הם את תרומתם לעיצוב.

אם אתם מחפשים מפיץ ריח קל ונוח להצבה בכל מקום ובכל חדר – חברת HRSCENTS מציעה לכם מגוון רחב של מפיצי ריח מכל הסוגים.

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן