המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

מפיץ ריח מקלות

מפיץ ריח מקלות מבית HRSentce

בעולם שבו חוש הריח הוא החוש הכי חשוב והכי משמעותי בתפקוד היומיומי של מרבית האנשים, אנחנו מוכנים לשלם לא מעט כסף על מנת להיכנס לחדרים שבהם שוררת אווירה נעימה עם ריח שמתאים בדיוק לטעם האישי שלנו. יש המון דרכים להפוך את מוטיב הריח למוטיב מרכזי בעיצוב פנים, אבל הדרך המסורתית ואולי המיוחדת ביותר היא על ידי שימוש במוצרים פשוטים כמו מפיץ ריח מקלות. על פניו, מדובר במוצר מתקלה עם אורך חיים קצר יחסית זה אבל הוא עדיין מוצר מאוד האהוב בקרב הקהל למרות התחרות מצד כלים טכנולוגיים שונים. בדיוק מהסיבה הזו, מותגים שמתמחים במוצרי בישום, כמו המותג המוביל בתחום HRScents, עדיין מוכרים מפיץ ריח מקלות, לטובת הלקוחות שרוצים לשמור על המסורת.

 

לצפייה במגון מפיצי הריח שלנו לחצו כאן

 

מפיץ ריח מקלות מבית HRSentce

מפיצי ריח מקלות

הדרך המסורתית ליצור אווירה רומנטית, כבר כמה זמן שאתם רוצים להכניס אלמנט של ריח לתוך הבית הזוגי, ולא רק בשביל לשפר את ההתמודדות עם ריחות היום יום, אלא גם כדי ליצור את האווירה הרומנטית שכל כך דרושה למערכת היחסים שלכם. במקום להשקיע כל כך הרבה משאבים ולרכוש מוצרי בישום יקרים, אתם יכולים ללכת על הבחירה האולטימטיבית שמתאימה בדיוק לאווירה הרומנטית שאתם כל כך מחכים לה, ולרכוש מפיץ ריח למשרדים מקלות בטעם וניל או ורדים, למרכז החדר הסלון. תוך כמה דקות, הבית שלכם עתיד להתמלא בדרך משגע, שהופך את חלל הפנים למקום עם קונוטציה מרגיעה ועם אפשרות לברוח לרגע מהמולת המשימות היומיומיות.

בכל ריח ובכל ניחוח היעזרו במפיצי ריח מקלות

כל חברה שמכבדת את עצמה בשנים האחרונות, משקיעה גם ביצירה של מפיץ ריח מקלות לטובת לקוחותיה. לכן, אם אתם באמת רוצים למצוא מוצר שמתאים לכם, מתוך קטלוג רחב מאוד של ריחות של מפיץ ריח מקלות, רצוי לפנות לעזרתן של חברות שהוכיחו את עצמן ביצירת ריחות עמידים ונעימים במיוחד. הצוות המקצועי של החברת HRScents נכון לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר, ועושה את כל המשאבים כדי לפתח את קטלוג המוצרים בהתאם לדרישות הלקוחות בהתאם ליכולות המקצועיות של אנשי החברה.

 

מפיצי ריח מקלות | hrscents

מפיץ ריח מקלות למכירה

יש פתרונות רבים להפצת ריח בחללים שונים, בין אם מדובר על הבית או על מקום העבודה. אחת הדרכים המהירות לעשות זאת היא תוך שימוש עם מפיץ ריח מקלות. הפצת ריח באמצעות מקלות מאוד מבוקשת. אצל קוסמטיקאיות, מטפלות, בחללי אירוח קטנים ובשולחנות קבלת פנים ובתאי שירותים – פעמים רבות ניתן לשים לב לנוכחות של מפיץ ריח מקלות. 

מפיץ ריח מקלות לבית

יש כמה וכמה יתרונות להפצת ריח עם מקלות. ראשית, מפיץ ריח מקלות זמין במחירים נגישים לכולם. יש כמובן מנעד של מחירים כתלות בגודל, באיכות ובגורמים נוספים אך כלל מפיץ ריח מקלות אפשרי לכל כיס. יתרון נוסף הוא הנגישות והשימוש במפיץ ריח מקלות כך שהשימוש בו אפילו לא תלוי בסוללה. פשוט מכניסים כמה מקלות ריח לתוך הבקבוקון שבו נמצא נוזל הריח, וסיימנו. פשוט וקל. 

יש כאלו שעבורם מפיץ ריח מקלות מהווה סוג של חפץ נוי וקישוט. תוכלו להנות ממפיצי ריח מקלות המגיעים בבקבוקים דקורטיביים באריזות שונות שקופות למשל או חצי שקופות. ולכן יתרון נוסף הוא האפשרות לשלב מפיץ ריח מקלות בתוך מתנה או אריזת שי.

מפיץ ריח מקלות ענק

מפיץ ריח מקלות זמין בשלל ריחות. כך למשל תוכלו לבחור  בריח ארומטי, בריח של פירות הדר או בריח של לבנדר. רשימת הריחות היא ארוכה וחשוב תמיד להתאים את הריח למי שישתמש במוצר. ריחות חזקים או חריפים לא אהובים על כולם, ולכן כאשר מדובר למשל במתנה ההמלצה היא לבחור בריח מעט נטרלי ולא חזק. 

אולי תופתעו לדעת אבל יש גם מפיץ ריח מקלות בריח של כביסה, וזו בהחלט אפשרות מעניינת שתוכלו לשלב במתנה. 

מפיצי ריח מקלות זמינים בגדלים שונים, ותוכלו לבחור את הגודל הרצוי. תוכלו גם לרכוש מילוי לבקבוקון ומקלות בחבילה נוספת לשימוש עתידי. 

היכן רוכשים?

מפץ ריח מקלות תוכלו בקלות להזמין בחנות אונליין, או לרכוש פיזית בחנות. תוכלו להזמין מפיץ ריח מקלות עם שליח עד לבית או עד לכתובת של מקבל המתנה ובצירוף של כרטיס ברכה עם הקדשה אישית. פנו עוד היום לייעוץ של חברת HRScents

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן