המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

מפיץ ריח ללובי

מפיצי ריח בישראל הפכו עם הזמן לאהובים יותר ויותר, כך שבמידה וגם אתם רוצים להציב מפיץ ריח ללובי או לכל חלל אחר, הרי שהגעתם למקום הנכון. חברת HRScents, שמחה לעמוד לשירותכם ותתאים עבור כל העדפה או צורך אינדיבידואלי את המכשיר המתאים ואת הריחות המשכרים והנעימים אשר יצרו בכל מקום את האווירה המושלמת. הצוות המקצועי שלנו זמין להתייעצות בכל עת וישמח לספק מענה מדויק ותכליתי עבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא. 

נקודות חשובות להתייחסות לפני רכישתו של מפיץ ריח ללובי

גם אתם רוצים להבטיח את יצירתה של האווירה הנעימה ביותר בלובי שלכם? בין אם מדובר על הלובי של בניין מגורים, בניין משרדים או אפילו לובי של מלון או אכסניה, הרי שנוכחותו של מפיץ ריח חשמלי תיחשב כחיונית בכולם. רגע לפני הרכישה, יהיה עליכם להתייחס למספר גורמים חשובים, זאת לרבות הנקודות הבאות:

  • הגדרה של גודל החלל בו המפיץ ריח יוצב והתאמת המכשיר ופעילותו למרחב כולו
  • כמות החומר הדרושה לכם על מנת להפעיל את המכשיר על מנת ליצור את האווירה המבוקשת
  • איזה ריח אתם רוצים בלובי? הוא יהיה זה אשר משפיע על האווירה הנוצרת המקום וישפיע ללא ספק על מצב רוחם של כל הנוכחים בלובי שלכם. 
  • האם המכשיר פועל בהישמע קול? במידה וכן, שקלו את הצבתו במרחק מה ממקומות ישיבה על מנת שלא יפריע למהלך יומם של הנוכחים במקום. 
  • האם מפיץ הריח בעל עיצוב מתאים? וודאו כי התוספת הזו לא תהיה בולטת במיוחד בחלל הלובי וכי העיצוב שלו ישתלב בעיצוב הפנים הייחודי של המקום. 

מפיץ ריח ללובי – אווירה מושלמת בכל חדר

רוצים גם אתם לווסט בצורה יעילה את האווירה בבית או בבית העסק שלכם? כל שיהיה עליכם לעשות זה ליצור קשר עם חברת HRScents כבר היום ולהבטיח את המענה המקצועי אשר יתאים עבורכם את הכלים והריחות הנחוצים להגשמת כל בקשה. צרו קשר עם חברתנו כבר היום ונשמח לעמוד לשירותכם בכל. 

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן