המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

מטהר אוויר חשמלי

מטהר אוויר חשמלי מומלץ

מטהר אוויר חשמלי ישרת אתכם נאמנה ויבשם כל חדר וחדר כראוי: חדר השינה מאובק ומעלה ריח לא נעים? ניקו את חדר השירותים בעבודה והשאירו ריח חזק של כלור? בין אם בבית, בעבודה או במקומות בילוי שונים – חשוב לטפל בליקויים אלו ולנטרל את הריחות החזקים. בהתאם לכך, שימוש קבוע במטהרי אוויר חשמליים יסייעו לכם במהרה וביעילות רבה. אם גם אתם מתעניינים במטהר אוויר זה, צרו קשר במהרה עם חברת HRScents.

 

לצפייה במגוון מטהרי האוויר החשמליים שלנו לחצו כאן

מטהר אוויר חשמלי בריחות משגעים

הפונקציונליות של מטהר אוויר חשמלי

אנו מבלים את יומנו בשלל מקומות ציבוריים – החל ממקום העבודה שלנו, מוסד הלימודים ואפילו בחנויות שונות ומתחמי בילוי. עם זאת, לא תמיד מדובר בחוויה חיובית, משום שלעיתים קרובות חודרים למרחב שלנו ריחות לא נעימים כלל וכלל. כדי לנטרל את התחושה הרעה שהם מביאים עמם, רצוי לברר מה הם הפתרונות העומדים בפנינו? מטהר אוויר חשמלי הוא התשובה עבורכם: מטהר אוויר זה הוא, למעשה, מכשיר קומפקטי ומתקדם המרחיק בקלילות כל ריח מפוקפק ומפיץ במקומו ריחות מבושמים ועדינים.

כיצד מכשיר זה פועל? דרך מספר צעדים פשוטים למדי: בין אם דרך חיבור לחשמל או שמא באמצעות סוללות בגב המכשיר, תוכלו לווסת את רמת הריח שתצא – ותתפזר בחדר. בהתאם להעדפה האישית של כל אחד ואחת מכם, ניתן יהיה לשלוט בוויסות הריח בזכות טיימר. כך, כל כמה דקות או שעות יתפזר הריח המבושם – וינטרל את אי הנעימות שהופיעה קודם.

את מטהר האוויר החשמלי ניתן להתקין בכל חדר בבית או בעבודה. במילים אחרות, מכשיר זה איננו מיועד אך ורק לחדר השירותים: ניתן להתקין אותו בסלון, חדר השינה בבית, ואף בלובי וחדרי הישיבות של משרדכם. כתוצאה מכך, תוכלו ליהנות מריחות נעימים לאן שלא תפנו.

מטהר אוויר חשמלי – ריחות בלתי נשכחים

בין אם מדובר בסביבת העבודה או המרחב הביתי שלנו – על מקומות אלו לשמור על אווירה נעימה ומתפקדת. חלק בלתי נפרד מאווירה זו הוא ריח נעים. במידה וברצונכם להנעים את זמנם של האורחים והעובדים שלכם – פנו אל חברת HRScents הוותיקה ותתרשמו מהמוצרים האיכותיים שלהם.

 

מטהר אוויר חשמלי הוא פתרון קל ונוח ליצירת ניחוח נעים לאורך כל שעות היום ובלי מאמץ. מטהר האוויר עובד על פי תכנון מראש ומפיץ ריח נעים ברחבי החלל בבית, בעסק, בשירותים ובעצם, בכל מקום שנרצה. אין כמו ההרגשה שנכנסים לחדר נעים ומריח טוב, שנותן תחושת ניקיון, השקעה ואסתטיקה. בעסק מסחרי מדובר על חלק משיווק, לא פחות, כיוון שהתחושה הזו של יוקרה משפיעה על התרשמות הלקוח ועל האינטראקציה הנוצרת. תחושה לא פחות חשובה היא זו של העובדים במקום, שחשים בהשקעה בהם – כאשר מרחב העבודה הופך לנעים בהרבה. אנו בחברת HRScents מומחים בתחום מטהרי האוויר מכל הסוגים. נשמח להמליץ על המכשיר המתאים, הניחוח הכדאי לכל חלל ולהסביר על ההפעלה והתכנות.

מטהר אוויר חשמלי – למה זה כדאי?

  • מפיצי הריח החשמליים יבדו בכל זמן אותו תגדיר. כמו כן, ניתן לתכנת את ההפעלה לשעות מסוימות, לקליטת תנועה בחלל – ואף לבחור את רמת הריח בכל שעה ביום. התחושה של הגעה למשרד ריחני בבוקר, שהיה סגור כל הלילה או בסוף השבוע וכעת נעים, היא ברורה. את זה ניתן לעשות אם קיים מטהר אוויר חשמלי שתוכנת לפזר ניחוח עוד לפני שהגעתם בבוקר. וכמובן, לא רק במשרד. גם הבית הפרטי שלנו נעים יותר כשהריח טוב בלי שהתאמצנו.
  • שטחי הפיזור משתנים, ובהתאם ניתן לבחור את גודל המיכל של החומר. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הגודל הפיזי של מטהר האוויר – בין אם מדובר בחלל גדול או קטן. כך מטהר האוויר ישתלב כראוי ולא יבלוט.

מטהר אוויר חשמלי: אווירה היא כל הקסם

אווירה היא מושג חמקמק; מושג המורכב מהרבה פרטים קטנים בעיצוב, בצבעים, בחלל, בניחוח ובאנשים המצויים במקום. לניחוח ניתן לדאוג בקלות וללא מאמץ, כך שתמיד יופץ ריח נעים שישרה תחושה טובה של ניקיון ויוקרה. מטהר אוויר חשמלי ידאג שלא תצטרכו להתאמץ ולוודא שיש ריח טוב, אלא זה ייעשה מעצמו ללא הפסקה לפי התכנות מראש. אם החלטתם שמטהר אוויר יתאים לצרכים שלכם, פנו ל-HRScents ואנו נדאג להמליץ על המכשיר, הארומה והתוכנית הטובה ביותר עבורכם.

מבחר רחב של מבשם אוויר חשמלי

מבשם אוויר חשמלי

מבשם אוויר חשמלי עובד בשבילכם גם כשאתם לא מרגישים, גם כשאתם לא זוכרים, אבל הניחוח שהוא מפיץ בחדר עדין ומורגש תמיד. חלל מכל סוג וגודל, בבית או בבית העסק, חשוב שיהיה נעים ומזמין. הריח הוא אחד הפרמטרים המשפיעים על תחושת הנוחות, הנעימות, האווירה והרצון להישאר. כשאנו מבשמים את בית העסק אנו מראים רצינות, יוקרה, השקעה בלקוחות ובעובדים שלנו. כפי שנרצה שבבית הפרטי שלנו יהיה ניחוח נעים ומזמין, נרצה לייצר את אותה תחושה במשרד. מבשם אוויר הוא לא מותרות, הוא חשוב לא פחות מעיצוב המשרד או הבית, מההשקעה בפריטים ובריהוט. הרי הדבר הראשון שאנשים חשים בו כשהם נכנסים לחדר הוא הריח. אם הריח לא נעים, ממילא הם לא יישארו מספיק זמן כדי להבחין בכל השאר. לנו ב-HRScents יש פתרונות בישום אוויר חשמליים מכל סוג, גודל וסגנון, כמו גם מגוון ריחות ארומטיים לבחירה.

מבשמי אוויר חשמלי

מפיצי הריח החשמליים עובדים בכל זמן שתגדירו, וניתן לתכנת את ההפעלה לשעות מסוימות, לקליטת תנועה במרחב, ואף לבחור את רמת הריח בכל עת. התחושה של הגעה למשרד ריחני בבוקר, שהיה סגור כל הלילה או בסוף השבוע וכעת נעים, היא ברורה. את זה ניתן לעשות אם קיים מבשם אוויר חשמלי שתוכנת לפזר ניחוח עוד לפני שהגעתם בבוקר. וכמובן, לא רק במשרד. גם הבית הפרטי שלנו נעים יותר כשהריח טוב בלי שהתאמצנו.

מבשמים את האוויר

בעבר נהגנו לחשוב שמטהרי אוויר מיועדים לחדר השירותים בלבד, ודאגנו למיכל תרסיס שיהיה שם לכל מקרה. היום כבר ברור שניחוח הוא סוג של עיצוב אווירה, של איכות חיים על בסיס קבוע בכל מקום. זו הסיבה שהיום אנו עושים שימוש במכשירים שמבשמים את החלל ואפילו בלי שנצטרך לזכור לעשות זאת. מבשם אוויר חשמלי עושה עבורנו את העבודה על פי תוכנית שלנו בזמן שנרצה מראש ובכל חלל. גם מגוון הריחות היום הוא רב מבעבר. ככה מבשמים היום. לייעוץ בנושא בישום אוויר חשמלי לבית או לבית העסק, פנו אלינו לחברת HRScents ואנו נתאים לכם את המכשירים המתאימים במקצועיות ובאדיבות.

מבשם אוויר אוטומטי

גם לכם נמאס מכל אותם הריחות הלא נעימים והאווירה העכורה אותה הם יוצרים? מעכשיו אתם ממש לא חייבים לסבול, פניה אל חברת HRScents תעניק לכם את יכולת ההתמודדות היעילה ביותר עם מפגע זה – מבשם אוויר אוטומטי. כלי חדשני זה יוצר בטכנולוגיות החדישות והחכמות ביותר והינו אחראי על יצירתה של אווירה נינוחה ונעימה, נקיה ומסודרת בכל מקום שרק תרצו. חשוב לציין כי קיים מגוון רחב של ריחות עדינים ונעימים אשר ניתן יהיה להתאים להעדפות האישיות שלכם ולחללים בהם תרצו להציב את אותו כלי חיוני. 

מה שצריך לדעת על מבשם אוויר אוטומטי

  • מבשם אוויר אוטומטי פועל באופן עצמאי. בכך הוא מפיז כמות מסוימת מהחומר הריחני מידי זמן קצוב. 
  • על הכמות המשתחררת בכל לחיצה והתדירות של אותה הלחיצה – אתם למעשה שולטים. בכל תוכלו לווסת את עוצמת פעילותו ומשך הזמן בין לחיצה ללחיצה. 
  • מומלץ יהיה לוודא כי אתם יכולים ליהנות משירות תמיכה ותחזוקה שוטף אשר יבטיח את העובדה כי מפיצי הריח שבחרתם משלימים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. 
  • ניתן יהיה להתאים למבשם האוויר שלכם את תמציות הבושם ושמני הריח האיכותיים ביותר מאת היצרנים הטובים מכל רחבי העולם. וודאו כי החומרים הללו עומדים בתקני IFRA, ISO, ו-MSDS. זאת, על מנת לשמור על בטיחותכם ובריאות כל הסובבים אתכם. 
  • חשוב לציין כי מכשירים חדישים ומתקדמים אלו יכולים להתאים למגוון רחב של חללים ואזורים. בין אם מדובר על בית פרטי, חדרי שירותים, לובי לבניין, מעלית, חדרי ישיבות, מסדרונות, חללי עבודה פתוחים ואפילו חנויות וכיתות חוגים. 

בוחרים בעולם ריחני ונעים יותר 

חברת HRScents שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע בהפיכת העולם שלכם לנעים וריחני הרבה יותר. אין סיבה להמשיך ולסבול מריחות רעים, פנו אל חברתנו והבטיחו את יצירתה של הסביבה המסודרת והנינוחה ביותר בכל חדר שרק תרצו. לקבלת פרטים נוספים ובחירתם של הריחות המגוונים העומדים בפניכם, צרו קשר עם חברנו כבר היום. 

 

מבשם אוויר חשמלי לבית או לעסק

בעולם הטכנולוגי שבו אנחנו חיים היום, יש המון פיתוחים שמשנים את ההתנהלות שלנו ואת איכות החיים, ויוצרים שגרת חיים ברמה גבוהה שמתאימה למאה ה- 21, גם במקום העבודה וגם בבית הפרטי שלנו. בדיוק כמו שאתם מצפים לקבל פתרונות טכנולוגיים בעולם עיצוב הבית, כך יש אפשרות לקבל שירותים טכנולוגיים בתחום הבישום, שבאים לידי ביטוי ברכישה של מבשם אוויר חשמלי. מדובר על מוצר קומפקטי ונוח לשימוש, שיכול להתאים כמעט לכל סביבת פעילות ולכל סוג של חומר בישום איתו אתם רוצים לעבוד, כך שיש לכם את אפשרות הבחירה ואת היכולת ליצור אווירה מושלמת בבית המגורים שלכם. אם גם אתם רוצים להחזיק מבשם אוויר איכותי כל מה שצריך לעשות הוא לפנות לעזרת חברת HRScents, ואנו נסייע לכם למצוא את המוצר שעונה על כל הדרישות שלכם.

מטהרי אוויר חשמליים - לבית שמריח טוב כל הזמן

 

רכישת מבשם אוויר חשמלי למשרדים

אווירה מזמינה לכל חלל

במידה מסויימת, ההחלטה הטריוויאלית של מנהלים רבים בשוק הישראלי להפוך את חללי העבודה שלהם חללי עבודה שמתאימים לעולם המודרני, תלויה ביכולת לשלב שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו מבשם אוויר חשמלי למשרדים. הרבה יותר קל ליצור סביבת עבודה נוחה ונעימה, כאשר עושים שימוש במערכת בישום חשמלית מתוזמנת ואיכותית. אין כל צורך לחשוב על בישום ידני בהתאם לריחות בחלל והמשרד שלכם תמיד מריח כמו מקום שנעים וכיף לארח בו אנשים בסיטואציות שונות. זוהי דרך מאוד קלה ליצור מקום עבודה שיכול לקבל לקוחות, נותני שירותים וספקים, ללא כל בעיה בהתאם לסטנדרט המקובל כיום בשוק, מבחינת רמה מקצועית.

בחירה נוחה לתחזוקה קלה של המשרד רכישת מבשם אוויר חשמלי למשרדים היא החלטה נוחה מאוד בהקשר של תהליך התחזוקה השוטפת של המשרד שלכם.  כמעט ולא צריך להשקיע מאמצים של זמן וכסף בשביל לשמור על אווירה נעימה בכלל למשרד, ולכן אתם מבינים שמדובר על ההחלטה שעונה על דרישות עלות מול תועלת כמעט בצורה מושלמת. כל מה שנותר לכם לעשות כעת הוא למצוא את המוצר הנכון ביותר מתוך קטלוג המוצרים של חברת HRScents .

 

מטהר אוויר חשמלית

עיצוב הפנים, הרהיטים והאדריכלות בתוך חללי פנים, מהווים אלמנט חשוב מאוד ביצירת סביבת חיים נוחה. יחד עם זאת, השילוב שבין עיצוב פנים, פונקציונאליות ואדריכלות מנצחת, לא יכול להיות הפתרון היחיד ליצירת חלל פנים מושלם. אתם צריכים גם לחשוב על חוש הריח של מי שנכנס לבקר בחלל הפנים שלכם, ולהבין עד כמה הוא משפיע על החוויה. בדיוק מהסיבה הזו בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי נכסים פרטיים ועסקיים מוכנים להשקיע המון משאבים על מנת להחזיק מטהר אוויר חשמלי, שמבצע את פעולת אוורור החלל באופן אוטומטי ומונה המצב של ריחות לא נעימים בתוך חללי פנים שונים. בעזרת המוצרים של חברת   HRScents יש לכם הזדמנות ליצור את האווירה האולטימטיבית בכל חלל, לכל מטרה ובכל עת.

מתקן מטהר אוויר חשמלי

מוצר קטן שמשפר את איכות החיים

מטהר אוויר חשמלי הוא מוצר שעונה על אחד מהצרכים הכי בסיסיים של כל חדר סגור, שהוא הצורך ליצור אוורור ולשמור על סביבה נקייה מריחות לא נעימים. מדובר על פתרון טכנולוגי קטן, שמתאים כמעט לכל חלל פנים ויכול לאפשר ניטור אוטומטי וסיסטמתי של ריחות לא נעימים שנובעים מסיבות שונות. בין שמדובר על חלל הכניסה למשרד יוקרתי ובין שמדובר על חלל חדר השירותים בבית שלכם, ההתקנה של מטהר האוויר החשמלי היא החלטה נכונה שמשפרת את חוויית המגורים או העבודה. כמו כן, מדובר על מוצר כלב עוד להתקנה ולתחזוקה, מה שהופך את השימוש היומיומי בו להרבה יותר נגיש, גם לאוכלוסיות שאין להם ידע נרחב בעולמות הטכנולוגיה השונים.

בחירה נוחה לכל המשפחה

ככל שאתם מוכנים להשקיע יותר משאבים רכישה של מוצרים אשר ישפרו את איכות החיים של כל מי שנכנס לבית שלכם. כמובן שיש לכם את האפשרות לבחור מוצר מושלם מתוך קטלוג רחב של מוצרים, על אחת כמה וכמה אם אתם בוחרים לפנות לעזרת חברת HRScents כך ששווה להשקיע זמן בחיפוש אחרי הריח האהוב עליכם ביותר ואחרי המוצר הנכון ביותר לבית שלכם. ואנשי החברה יעשו הכל, כדי לאפשר לכם את איכות החיים הכי טובה שיש.

 

שאלות נפוצות

למה כדאי לקנות מטהר אוויר חשמלי?

אנחנו מאמינים שריח טוב תורם לאווירה טובה בכל חלל. לאחר שהשקעתם בעיצוב הבית – התאמת הריח המתאים הוא הטאצ' האחרון שחסר לכם!

למה לבחור במטהרי האוויר שלנו?

אנשי המקצוע שלנו מנוסים בתחום הריחות וידעו להתאים לכל לקוח את הריח המתאים במיוחד עבורו.

האם אתם מספקים פתרונות ריח נוספים?

כן, באתר שלנו ניתן למצוא גם נירות ריחניים, מפיצי ריח בצורת מקלות, מבשמי אריגים ועוד.

 

מפיצי ריח חשמליים לבית ולעסק

מטהרי אוויר חשמלי

מטהרי אוויר ומפיצי ריח לעסקים ולבית הם חיוניים ביותר. אם אתם מעוניינים שהעסק שלכם יספק חוויה שלמה ובריאה ללקוחות שלכם ולעובדים שלכם, כמו גם שהאורחים שלכם יהנו מאווירה ביתית ונעימה – אתם צריכים שהאוויר יהיה נקי ונעים. מטהר אוויר חשמלי הוא פתרון מצוין שנפוץ בבתים רבים ובמשרדים רבים. בבתי עסק רבים מצויים מטהרי אוויר מסוגים שונים, ואף מערכות שלמות של הפצת ריח וטיהור אוויר. גם אם אתם לא מרגישים בכך כשאתם בחנות או בבית עסק, אתם יכולים להיות בטוחים שאם האוויר נקי ונעים – יש מטהרי אוויר בסביבה. 

מטהר אוויר חשמלי לשירותים

מטהר אוויר חשמלי קיים בסוגים שונים ולמטרות שונות. כך למשל יש מטהר אוויר לחנות, יש למשרד או לבניין משרדים וללובי. יש מטהר אוויר חשמלי לתאי שירותים כמו גם לחדרי עישון. אתם יכולים לשלב בין כמה סוגים של מטהרי אוויר חשמליים במידה ובמקום ישנם כמה חללים וחדרים לשימושים שונים. 

לחנויות 

חנויות ובתי כלבו רבים משתמשים במטהרי אוויר חשמליים להנעמת האווירה ולטיהור האוויר בחלל החנות. חשוב להבין שחנות היא מקום אותו פוקדים אנשים רבים במשך היום, לפרקי זמן משתנים שלרוב הם קצרים. ומשום כך באוויר שבחנות נוצרת תערובת חיידקית שמקורה מאנשים רבים שנכנסים ויוצאים מהחנות – ולכן חשוב מאוד לטהר את האוויר ולבשם אותו. בבית טיפוסי נכנסים ויוצאים לרוב אותם האנשים כאשר גם כאשר מגיעים אורחים זה לא כל יום. ולכן הרכב האוויר לא משתנה בצורה דרמטית. אבל כאמור בחנויות ובבתי כלבו המצב שונה. וכדי להקפיד את בריאות השוהים בחלל החנות וכדי להשרות סביבה נעימה ובטוחה – חשוב לטהר את האוויר באמצעות מטהר אוויר חשמלי. 

מטהר אוויר חשמלי קטן

לתאי שירותים ולבניין משרדים

מטהר אוויר חשמלי לשירותים חיוני מאוד כאשר מדובר על תאי שירותים בבית כלבו או בבניין משרדים. קשה לצפות מהציבור שיתיז בעצמו ממטהר אוויר ידני, ואילו כאשר מדובר על הבית שלנו או על מקום פרטי זה מקרה אחר. 

פנו עוד היום לחברת HRScents המתמחה בהתאמת ריחות אשר תייעץ, ותתקין עבורכם מטהרי אוויר בעסק.

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן