המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

מטהר אוויר אוטומטי

מטהר אוויר אוטומטי במחירים משתלמים

מטהר אוויר אוטומטי ינטרל ריחות ויעניק חוויה מבושמת להיכן שלא תגיעו: מקום העובדה שלכם מעלה ריחות של עובש? חדר השירותים בבית שלכם מדיף ריחות לא נעימים? מדי יום אנו עוברים בין מקום אחד למשנהו – אל תשאירו את הריח ליד המקרה, תבשמו את החלל בנועם! אצל חברת HRScents תוכלו לרכוש מפיצי ריח איכותיים ובהתאם לצרכים שלכם.

 

לצפייה במגוון מטהרי האוויר שלנו לחצו כאן

מטהר אוויר אוטומטי - HRScents

מטהר אוויר אוטומטי: פרמטרים שונים

הגשמה עצמית היא חלק חשוב בחיי כל אחד ואחת מאתנו, וכאשר אנו עובדים בעבודה מספקת – נחזור מדי ערב לביתנו עם חיוך על הפנים. עם זאת, כאשר עולים ריחות לא נעימים לאורך יום העבודה, היבט זה יכול להשפיע רבות על הריכוז שלנו. בהתאם לכך, מנהלים ועובדים בכירים רבים מתייחסים בכובד ראש לכל בעיה – במיוחד כאשר מדובר בנטרול ריחות לא נעימים.

בבואכם לנטרל ריחות אלו, ישנם סוגי מטהרים רבים ומגוונים שיסייעו בביצוע משימה זו. עם זאת, לא כולם יעניקו לכם את הפתרון המושלם והמלא ביותר. למה הכוונה? רבים מאתנו פונים לפתרון הנוח והזול מכולם: התרסיס, משום שהוא זול ונפוץ בחנויות רבות. מעוניינים בפתרון ריחני ואיכותי שיחזיק מעמד? מטהר אוויר אוטומטי הוא התשובה עבורכם. בטרם תרכשו מוצר, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים:

  • ריח – הסיבה הראשונית שהובילה אתכם לתהליך זה מלכתחילה הוא נטרול מפגעי ריח. עם זאת, כאשר אתם בוחרים בריח מבושם, לא מומלץ לגשת לסוג הראשון שמציעים לכם, להיפך. בין אם מדובר במטהר האוויר המיועד למטבחון, הלובי של המשרד, חדר המדרגות או חלל אחר בעסק שלכם – חשוב לבחור בניחוח עדין שיתאים לאופי החדר.
  • ויסות הריח – אחד היתרונות הרבים של מטהר אוויר אוטומטי הוא היכולת לווסת את כמות הריח המתפזר בחללים השונים. במילים אחרות, בין אם מדובר בחלל רחב או קטן – חשוב לקחת בחשבון כיצד ישפיע הריח ודחיסותו על העובדים בחדר זה.

להתבשם מדי יום

סביבת עבודה איכותית כוללת הרבה מעבר לעמיתים נחמדים לעבודה או סיפוק בהשלמת משימה: ריחות נעימים יתרמו רבות לריכוז שלנו. אם אתם מחפשים אחר מטהרי אוויר אוטומטיים, אל תחכו דקה אחת: גשו לחברת HRScents ותתרשמו מהמוצרים האיכותיים והבטוחים שברשותנו.

 

מטהר אוויר אוטומטי – הבחירה הטובה ביותר

החלטתם לחפש אחר מטהר אוויר אוטומטי? כבר עשיתם מעשה נכון וחכם, שכן אתם מודעים לצורך לבשם את חלל העבודה או הבית – ורוצים שזה ייעשה מעצמו. בישום מקום העבודה או חדרי הבית הוא מזמן לא עניין של נטרול ריחות בלבד, אלא בחירה של אווירה בדיוק כמו בחירת כריות הסלון, התאורה או התמונות במשרד. אנו רוצים להגיע למקום העבודה שלנו בבוקר ולהרגיש שנעים לנו, שאין תחושה של מקום שהיה סגור כל הלילה או סוף השבוע. בחירת הריח עצמו וכמות הפיזור הם עניין של טעם, שפעמים רבות לוקח בחשבון את מהות בית העסק, כמות העובדים בו וגודל החלל. זאת ועוד, לניחוח יש השפעה נוספת מלבד הרגשה נעימה ויוקרתית. לריחות יש השפעה על קולטנים במוח שמפעילים אצלנו רגש, לעיתים אפילו זיכרונות ילדות. אצלנו בחברת HRScents ניתן לבחור ממגוון ריחות מבשמים לפי טעמכם.

  • מבשמים אוטומטיים עובדים בכל זמן שתגדירו, וניתן לתכנת את ההפעלה לשעות מסוימות, לקליטת תנועה במרחב, ואף לבחור את רמת הריח בכל עת. את זה ניתן לעשות אם קיים מטהר אוויר אוטומטי שתוכנת לפזר ניחוח עוד לפני שהגעתם בבוקר. וכמובן, לא רק במשרד. גם הבית הפרטי שלנו נעים יותר כשהריח טוב בלי שהתאמצנו.
  • שטחי פיזור משתנים – ניתן לבחור בגדלים שונים של מיכלי חומר בהתאם לגודל החלל ולרמת העוצמה והפיזור הנדרשת בו. לא מומלץ ליצור הכבדה בבישום בחלל קטן, שכן ההשפעה תהיה לא נעימה וחזקה מדי.
  • הגודל הפיזי של מטהר האוויר – ישנם מקומות גדולים, אשר מטהר אוויר גדול ייתלה בהם על הקיר ולא יבלוט, לעומת חדרים קטנים או חדרי שירותים, שבהם נדרש מכשיר קטן.

מטהר אוויר אוטומטי – על טעם ועל ריח

מטהר אוויר אוטומטי עובד בשבילכם. לכם נותר לבחור את סוג המכשיר, התזמון שבו תרצו שיבשם, הכמות וכמובן הריח. אנו נדאג לתוכנית חכמה שתיתן לכם כמות מתאימה ביחס לגודל החלל, ונוכל לייעץ על הבחירה של סוג הריח מתוך מגוון של בשמים. פנו אלינו לחברת HRScents לקבלת ייעוץ מקצועי.

מטהרי אוויר אוטומטיים לבית או לעסק

מטהרי אוויר אוטומטיים

טכניקות בישום אוויר שונות קיימות בעולם כבר אלפי שנים וניתן לראות את תהליך ההתפתחות שהם עברו לאורך זמן ובין חברות שונות. נכון להיום, מרבית האנשים מסתמכים על מוצרים תעשייתיים לטובת יצירת בישום מושלם לחללי פנים שונים, ולכן התעשייה הזו הולכת וצוברת תאוצה עם פיתוחים טכנולוגיים איכותיים מאוד. במקום להשתמש בחומרים טבעיים, ניתן לרכוש כיום מטהר אוויר אוטומטי, אשר מתאים את עצמו לצרכים של חלל הפנים ויכול למנוע ריחות לא נעימים עוד לפני שהם נוצרים בתוך חדר. בדיוק מהסיבה הזו, אם אתם רוצים למצוא מטהר אוויר הפועל באופן אוטומטי חשוב לפנות לעזרת נותן שירותים מקצועי ומיומן, שיכול לספק לכם מוצר איכותי ועמיד. חברת HRScents היא חברה מקצועית שמשווקת ריחות דומיננטיים ונעימים לכל חלל פנים, על בסיס מגוון רחב של מוצרים.

שימושיו העיקריים של מטהר אוויר אוטומטי

כמו שאתם בוודאי מצליחים לנחש, השימוש העיקרי של מטהר אוויר הוא באירועים בהם אתם מתמודדים עם ריח חריף ולא נעים שנובע מכל מיני סיבות. אבל, כשמדובר על מטהר אוויר אוטומטי ניתן לעשות שימוש במוצר בכל מיני דרכים אחרות, בשביל לשפר את איכות השימוש ואת חוויית השימוש בו. למשל על ידי התקנה של מטהר אוויר אוטומטי בתוך חדרי שירותים ומלתחות, בהם יש תחלופה גבוהה מאוד של אנשים וקשה מאוד לאוורר את החדר לאורך זמן. כמו כן, משרדים רבים בוחרים לעשות שימוש במטהר אוויר אוטומטי, על מנת לשמור על חלל עבודה נעים, במיוחד בעת תקופת הקיץ.

מטהרי אוויר אוטומטיים עם התאמה מושלמת לחלל הפנים שלכם

גם אם אתם לא בטוחים מהן הדרישות שלכם מבחינת רכישה של מטהר אוויר אוטומטי, ביקור קצר באתר האינטרנט של חברת HRScents יעזור לכם למצוא את מגוון המוצרים הרחב והעשיר ביותר שקיים כיום בשוק, אשר ממנו אתם יכולים ליצור את הבחירה הנכונה ביותר לצרכים שלכם ושל בית העסק שלכם. אם חלילה יש בעיה בדרך, ניתן לפנות לעזרה שירות הלקוחות המצוין של החברה, כדי למצוא את הפתרון הנכון ביותר לכם וליצור חלל עסקי אידיאלי לכל מבקר.

 

שאלות נפוצות

איך לבחור מטהר אוויר?

במידה ואתם שוקלים לקנות מטהר אוויר לבית חשוב לבחור באחד אוטומטי שידע לווסת את הריחות בחלל על מנת שתמיד תהנו מריח נעים בבית שלכם

למה לבחור במטהרי האוויר של HRsents?

חברת HRScents דואגת להביא לכם את מגוון המטהרים הרחב והעשיר ביותר על מנת שתוכלו למצוא את מטהר הריח המושלם עבורכם

איפה אתם נמצאים? 

משרדי החברה נמצאים בקריית טבעון אך מגיעים ללקוחות לכל רחבי הארץ

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן