המוצרים שלנו

מפיצי הריח של HRScents

להתרגש, להיזכר, לחוות, לנשום, לחיות.

ריח הוא אחד החושים הדומיננטיים שמעורר אצלנו תחושות מיוחדות, כאלו שנשארות איתנו לאורך זמן. הקמנו את HRScents מתוך האמונה שלריח
חשיבות ענקית ביצירת חוויה בלתי נשכחת.

מפיצי ריח למשרדים

מפיצי ריח למשרדים וחנויות

מפיצי ריח למשרדים יהפכו את חווית יום העבודה לחיובית: רוצים ליצור קבלת פנים ריחנית עבור לקוחותיכם? תרצו לנטרל ריחות בכל אחד מחדרי המשרד? בין אם אתם נהנים מריח אורן או ריחות אחרים, יש דרכים יעילות להעלות חיוך על הפנים של כל אחד ואחת מהעובדים שלכם: פגישה אחת קצרה עם הצוות של HRScents – וגם אתם תיהנו מריח טוב מדי יום.

 

לצפייה במגוון המפיצים שלנו לחצו כאן

HRsence - מפיצי ריח למשרדים

מפיץ ריח למשרדים

הקמתם עסק חדש? מזל טוב! ישנם אלמנטים רבים שיהפכו את החברה החדשה שלך למצליחה, כאשר אחד מהם הוא ריח נעים: לצד שיפוץ וריהוט החדרים השונים של המשרד, חשוב לא פחות לבשם כל חלל ולנטרל ריחות לא נעימים. המשרדים שלכם מהווים, ללא ספק, כרטיס הביקור שלכם. כדי לספק שהות נעימה עבור הלקוחות והעובדים שלכם, חשוב להנעים את זמנם עם מרחב עבודה נעים ומזמין.

בין אם תרצו לקבל את פניהם של לקוחות חדשים ובין אם תרצו להנעים את זמנם של העובדים, שימוש במפיצי ריח יסייע לכם ליצור אוירה מקצועית ואפקטיבית. בטרם תרכשו מוצר זה, עליכם להבין אילו סוגים של מפיצי ריח עומדים לרשותכם. בעלי עסקים רבים, בבואם לבשם את החברה שלהם, בוחרים בספריי לצורך בישום החדרים. עם זאת, מדובר בטעות. מדוע? אם ברצונכם לשמור על תחושה נעימה לאורך כל שעות העבודה, ישנם מכשירים חכמים בהרבה כדוגמת מפיצי ריח חשמליים, שיסייעו לכם להגשים מטרה זו.

מפיץ ריח חשמלי הוא, למעשה, מתקן נוח להתקנה ולשימוש המבוסס על סוללות או חיבור לחשמל. מתקן זה לוחץ על הספריי שמפזר את הריח – בהתאם לתדירות ולכמות בה תבחרו. כתוצאה מכך, יש לכם שליטה מלאה על הריח שמתפזר ברחבי המשרד. לצד מפיצי הריח החשמליים, ישנם מכשירים נוספים שיסייעו לכם לנטרל ריחות. לאחר שתבחרו במכשיר המתאים עבורכם, עליכם לבחור את הריח האהוב עליכם ביותר, כמו גם בחירת המיקום בו תתקינו את המכשיר.

 

ליצור אווירה נעימה

ישנן דרכים רבות, כיום, לשווק את העסק שלכם באופן המקצועי ביותר. אחת מהן היא שימוש במפיץ ריח. כדי לבחור במוצר האיכותי ביותר לחברה שלכם, צרו קשר בהקדם עם חברת HRScents: המוצרים שלנו מתבססים על טכנולוגיות מתקדמות שיספקו לכם ריחות נעימים ומרגיעים – תוך שמירה על אוויר נקי.

 

מגוון מפיצי ריח למשרדים

מפיצי ריח למשרד

מפיצי ריח למשרדים הם מוצר חובה בכל בית עסק או חברה. כפי שתרצו להציג משרד נעים, אסתטי, נקו ומעוצב, כך תרצו שהריח בו יהיה נעים ומזמין. עד היום נהגנו לחשוב שלדאוג למפיצי ריח זו התעסקות, לוודא שהם פועלים כשצריך, לבדוק מתי נגמר הנוזל במיכל ושהריח לא יזכיר חדר שירותים. בדיוק לשם כך ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של מכשירים אוטומטיים, חשמליים בכל גודל וסוג, עם מגוון ניחוחות עצום. אוהבים ריח של ריחות של פירות, תבלינים או ריחות אחרים? את כל הסוגים ניתן למצוא אצלנו בחברת HRScents המתמחה בפתרונות בישום לבתי עסק ולבתים. נשמח לייעץ בבחירת המכשיר, הגודל, תוכנית ההפעלה ובכל שאלה אחרת.

– מפיצי ריח בגדלים שונים, החל מאלה המתאימים לאולמות גדולים המכילים ליטר של נוזל ריחני, ועד מפיצי ריח קטנים לארונות או לרכב, המכילים 50 מ"ל נוזל.

– מפיצי ריח לבתים, משרדים וחנויות. באמצעות התזת אדים הם מפיצים ריחות בטוב טעם לתחושת ניקיון ובריאות. במקביל, נדגיש כי שימוש בטכנולוגיית אידוי שומרת על נשימה בריאה.

– מטהר אוויר חשמלי העובד באמצעות חיבור לחשמל או לסוללות. מופעלים על פי תוכנית הפצה רצופה או בהפסקות, לפי בחירת שעות ההפעלה או התזוזה במרחב.

 

מפיצי ריחות למשרדים

אווירה היא מושג המורכב מהרבה פרטים קטנים בעיצוב, בצבעים, בחלל, בניחוח ובאנשים המצויים במקום. בבתי עסק בהם שוהים העובדים במהלך היום, האוויר המבושם והנעים משפיע על רמת שביעות הרצון. בעסקים בהם מייצרים מוצרים ויש שימוש בחומרים המדיפים ריח חזק, למטהרי אוויר יש חשיבות עצומה, כמו גם במכוני כושר, קופות חולים, קניונים הומי אדם ועוד. לניחוח ניתן לדאוג בקלות וללא מאמץ, כך שתמיד יופץ ריח נעים שישרה תחושה טובה של ניקיון ויוקרה. מפיצי ריח למשרדים עושים עבורכם את העבודה מבלי שתצטרכו להתאמץ ולוודא שיש ריח טוב. זה ייעשה מעצמו ללא הפסקה לפי תכנות מראש. אם החלטתם שמטהר אוויר יתאים לצרכים שלכם, פנו ל-HRScents ואנו נדאג להמליץ על המכשיר, הארומה והתוכנית הטובה ביותר עבורכם.

 

מפיץ ריח למשרד

חלל משרדי גדול, הוא מקום שבו מתרחשים המון אירועים, יש המון אנשים שנכנסים ויוצאים ויש פעילות רבה של אנשים לאורך כל שעות היום. ככל שמדובר על חלל פנים שבו המולה גדולה יותר של האנשים, כך יש צורך לעשות כמה פעולות וכמה צעדים חשובים לאורך הדרך, על מנת להבטיח שהחלל יהיה נעים מאוד לעבודה במשך כל שעות היום. אחת המשימות המרכזיות והחשובות ביותר שאתם רוצים לבצע, היא התקנה של מפיצי ריח למשרדים שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם. לשם כך מומלץ לפנות לעזרת הצוות המקצועי של חברת HRScents , אשר יכול לעזור לכם למצוא בדיוק את המוצר הנכון לכם מתוך קטלוג מוצרים נרחב המבוסס על תהליך מחקר וחשיבה מוקפדת.

רכישת מפיצי ריח למשרדים

איך לעשות את זה נכון?

בשביל למצוא מפיצי ריח למשרדים שמתאימים למשרד שלכם אתם רוצים לקחת בחשבון כמה וכמה פרמטרים מרכזיים בתהליך הבחירה. ראשית לכל מה הוא שטח המשרד ומה הן יכולות האוורור של המשרד, בשגרת היומיום שלכם. האם אתם יכולים לפתוח חלונות או שמדובר על מערכת אוורור פנימית. יתרה מכך, מומלץ לבחור את המערכת האוטומטית והסיסטמתית ביותר, כזו שיכולה לבצע את מרבית העבודות תוך מינימום השקעה של זמן ומשאבים מבחינתכם. לבסוף, ההמלצה היא למצוא מפיצי ריח למשרדים שאיתם אתם יכולים לעשות שימוש בכל מיני מצבים ועם כל מיני סוגים של חומרי מילוי וריחות שונים בעצימות משתנה.

עלות מול תועלת, בתהליך הבחירה

במיוחד לטובת בעלי העסקים אשר רוצים לשמור על רמת יעילות ושימוש גבוהה במיוחד במוצרים שלהם, ישנם קטלוגים של מים שמציעים מפיצי ריח למשרדים בעלויות נוחות יחסית, עם אפשרות לתפעול ותחזוקה קלה. יש פה עניין משמעותי של עלות מול תועלת, ואתם לא יכולים לקחת כמובן מאליו את הצורך לתת מענה לדרישות בית העסק מבחינת העלויות. לכן, רצוי וניתן לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים והמיומנים של חברת HRScents ואנו נוכל למצוא בשבילכם את הפתרון הנכון לסוג המשרד שלכם ולסוג השימוש, בשביל לאפשר חוויית עבודה נעימה ומזמינה.

מפיצי ריח למשרד או לחנות

שאלות נפוצות

למה לקנות מפיצי ריח למשרד?

ריח יכול לעורר אצל העובדים והלקוחות שלכם רגש ולפתח תחושת חיבור למקום בו הם נמצאים

איך לבחור את הריח המתאים עבורי?

אנשי הצוות המקצועיים שלנו ישמחו ללוות ולייעץ לכם בבחירת הריח. הם מיומנים בנושא ויעזרו לכם להגיע לריח המושלם שיענה על הצרכים שלכם.

איזה מפיץ ריח מתאים למשרד שלי?

המתאמת מפיצי הריח מתבססת על גודל החלל, עוצמת הריח ועוד מספר דברים נוספים. על מנת שתוכלו לבחור מפיץ ריח מומלץ לשלוח לנו הודעה דרך האתר, אנחנו נדאג לחזור אליכם ולברר את הצרכים שלכם על מנת לתת פתרון ומענה מדוייק.

מפיץ ריחות למשרדים

הרגשה נעימה וחוויה הרמונית ונקייה אלו הם אלמנטים חשובים מאוד במקום עבודה. סביבת עבודה בטוחה נעימה, נקייה וריחנית היא קריטית ומהותית בכדי לאפשר לעובדים שלכם להפיק את המרב במהלך שעות העבודה. משרדים הם באופן טבעי מקומות שבהם שוהים עובדים רבים. אבל לא רק עובדים אלא גם קולגות, לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים, לעתים גם ספקים ולעתים גם בעלי עניין אחרים בעסק או בארגון. ולכן אתם חייבים שהשהייה במשרדים שלכם תהיה הכי טובה שאפשר. 

גם אם השקעתם המון בעיצוב המשרדים, במערכות המחשוב ובהכשרת העובדים – אתם לא יכולים לוותר על נושא הניקיון והטיהור. אוויר לא מטוהר הוא אוויר מזוהם, ואתם לא רוצים שלקוחות, עובדים וקולגות ישהו שעות רבות באוויר מזוהם. בדיוק בשביל זה תוכלו לעשות שימוש עם מפיצי ריח למשרדים.

ריחות למשרדים

ריחניות במשרד בעזרת מפיצי ריח למשרדים

עם מפיצי ריח למשרדים אתם לא רק מבטיחים סביבת עבודה נקייה ומטוהרת אלא אתם גם משדרגים את החוויה של השוהים במשרדים. קשה להשוות את השהייה ואת החוויה במקום שבו האוויר נעים וריחני לעומת מקום שבו הריח נטרלי. אוויר ריחני שנעים לחוש הריח שלנו יוצר במוח שלנו הפרשה של חומרים שגוררים השפעה נפשית חיובית. כמובן שאתם רוצים שזה יקרה למי ששוהה במשרדים שלכם, ואתם יכולים בקלות לספק את זה – באמצעות מפיצי ריח למשרדים.

מפיץ ריח לחנויות

כיצד בוחרים את הדגם הספציפי?

אחרי שקיבלתם החלטה שאתם רוצים לבצע שימוש עם מפיצי ריח למשרדים שלכם, מגיע השלב הבא והוא לבחור את הסוג והדגם של מפיץ הריח, כמו גם את כמות מפיצי הריח למשרדים הדרושה עבורכם. כך למשל נשאלת השאלה האם למשרד בגודל של 35 מ"ר – כמה מפיצי ריח דרושים. ומה כאשר מדובר על משרד גדול של 100 מ"ר בו שוהים עובדים רבים?. בכדי לספק מענה על השאלות הללו מומלץ לפנות לחברה המתמחה בהתאמת ריחות למשרדים ועסקים. תקבלו מענה על כל השאלות, כולל בחירה של הדגם הנכון, של כמות מפיצי הריח הרצויה, של סוג הריח ושל תוכנית הפצת הריח מבחינת זמני שחרור הריח, והתחזוקה. חברת HRScents מומחית בתחום זה.

 

Facebook
WhatsApp
Email
Telegram
דילוג לתוכן